دانلود بازی Farming Simulator 2017 - Platinum Edition برای Windows

بازی Farming Simulator 2017 جدیدترین نسخه از سری محبوب و پرطرفدار شبیه‌ساز کشاورزی است که توسط استودیو Giants Software در سبک شبیه سازی طراحی و ساخته شده و کمپانی Focus Home Interactive در اکتبر ۲۰۱۶ این بازی را منتشر کرده است.
نسخه Platinum Edition که در نوامبر ۲۰۱۷ عرضه شده، با گنجاندن تمامی آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی از جمله بسته‌ی Platinum Expansion، محتوا و وسایل نقلیه‌ی جدیدتری را وارد بازی می‌کند.
در این بازی، شما در نقش یک کشاورز مدرن ظاهر می شوید. شما خود را در محیطی زیبا و بسیار وسیع با محتواهای بسیار زیادی از جمله محیط ها، حیوانات و وسایل نقلیه جدید می بینید.
به گفته سازندگان، در Farming Simulator 2017 شما با بیش از ۲۵۰ نوع وسیله نقلیه و تجهیزات از ۷۵ سازنده مختلف از جمله برندهای Challenger؛ Fendt؛ Valtra یا Massey Ferguson سر و کار دارید.
شما به کاشت و دروی محصولات جدیدی از جمله آفتابگردان ها و دانه های سویا مشغول می شوید و اداره تمام کارها را در مزرعه بدست می گیرید. شما همچنین باید از موجدات زنده مزرعتان (گاو، گوسفند، مرغ و خوک) نگهداری کنید و در ادامه، محصولات خود را بفروشید تا بتوانید مزرعه خود را گسترش دهید.

26 آذر 96: آپدیت 1.5.3 نسخه BAT با حجم 397 مگابایت به پست اضافه شد.
23 اسفند 96: نسخه کامل ROPA کرک Reloaded با حجم 6.72 گیگابایت به پست اضافه شد.

امتیاز بازی:
Metacritic؛ 69/100
IGN Italia؛ 8/10
GameStar؛ 65/100

سیستم موردنیاز:
OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: 2.0 GHz Intel or equivalent AMD dual-core processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTS 450 Series, AMD Radeon HD 6770 graphics card or better - min 1GB VRAM
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6 GB available space

راهنمای نصب بازی: ابتدا قبل از Extract کردن فایل های بازی، آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
برای نصب بازی ها با فرمت iso باید نرم افزار Daemon Tools که در انتهای همین پست برای دانلود قرار داده شده است را نصب کنید.
حال تمام پارتهای بازی را از حالت Zip خارج کرده و فایل iso موجود در آن را با نرم افزار Daemon Tools به اجرا در آوردید. در این روش نصب بازی به صورت درایو مجازی صورت گرفته و میتوانید به نصب آن بپردازید.
و در نهایت تمام محتوای پوشه Crack موجود در درایو مجازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین کنید.

توجه: تمام فایل های فشرده قرار گرفته بر روی سایت حاوی ۵% ریکاوری هستند. با این ویژگی دیگر مشکلی در Extract کردن فایل ها بوجود نمی آید. در صورت مشاهده هرگونه مشکل اعم از ارور CRC و... میتوان با انتخاب تمام پارت های دانلود شده و انتخاب گزینه Repair در قسمت Tools نرم افزار Winrar، تمام پارت ها را بازیابی و دوباره Extract نمود.

 

 

تاریخ عرضه: Nov 14, 2017

سبک: شبیه سازی

ناشر: Focus Home Interactive

سازنده: Giants Software

حجم فایل: 6.56 گیگابایت

پلتفرم: PC

 

دانلود نسخه کامل ROPA کرک Reloaded


 

دانلود آپدیت 1.5.3 نسخه BAT


 

دانلود Daemon Tools


 

دانلود نسخه RELOADED


 

پسورد فایل: www.shatelland.com (با حروف کوچک)