بهترین بازیها برای تمام پلتفرم ها

ویندوز - ایکس باکس - ps4 - نینتندو سوییچ - اندروید و ...

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

دانلود بازی The Surge 2 - The Kraken برای Windows

دانلود بازی The Surge 2 - The Kraken برای Windows

بازی The Surge 2 محصولی از Deck13 Interactive است که در سبک اکشن و نقش‌آفرینی ساخته شده و در ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۹ توسط کمپانی Focus Home Interactive برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر شده است. The Kraken نام بسته الحاقی جدید بازی‌ست که در ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰ عرضه شده و نسخه موجود در این پست، کامل‌ترین نسخه بازی تا این تاریخ به شمار می‌رود.
این بازی دنباله‌ای بر نسخه The Surge است. در راه جریکو سیتی، هواپیمای شما با یک طوفان عجیب برخورد می‌کند و در خارج شهر سقوط می‌کنید.
شما چند هفته بعد در یک بازداشتگاه داغون در شهر به هوش می‌آیید. سربازهایی در زره‌های مستحکم در حال اجرای حکومت نظامی هستند، روبات‌ها شورش کرده‌اند و یک طوفان تاریک و اسرارآمیز روی شهر را پوشانده است.
با انباری وسیع از سلاح‌ها، مهمات، قابلیت‌ها، تقویت‌های جسمی و پهپادها کاراکتر خود را بسازید و تجهیز کنید و سعی کنید در دنیای بزرگ‌تر و تغییر یافته The Surge 2 زنده بمانید و اسرار نهانش را افشا کنید.
شهر نابودشده جریکو را بگردید. با تهدیدهای متعدد دست و پنجه نرم کنید و دشمنانتان را تار و مار کنید. تجهیزات باارزش را بدزدید و توسط آن‌ها قدرت خود را افزایش دهید تا بتوانید با وحشتناک‌ترین و خطرناک‌ترین دشمنان در شهر روبه‌رو شوید.

ادامه مطلب...
۱۹ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی حقی

ارزش سبد سهام عدالت

در آستانه اعلام آغاز واگذاری ۳۰ درصد دوم سهام عدالت، ارزش این برگه‌های سهام چقدر شده است؟

بورس ارزش روز سهام عدالت ( ۹۹/۰۵/۱۸)

ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۹ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان و ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی به بیش از ۳۹ میلیون تومان رسیده است.

در برگه‌های ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت ارزش ۳۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به ۵ میلیون و ۸۶۹ هزار تومان رسیده است. این میزان برای برگه‌های سهام عدالت یک میلیون تومانی معادل بیش از ۱۱٫۵ میلیون تومان است.

اما ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت چقدر است؟ با توجه به آخرین عملکرد بازار سهام در این هفته، ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۹٫۵ میلیون تومان رسیده که ۶۰ درصد آن معادل ۱۱٫۷ میلیون تومان می‌شود. کسانی هم که ارزش سبد سهام عدالت آنها بیش از یک میلیون تومان بود احتمالا پس از آزادسازی مرحله دوم سهام عدالت با فروش ۶۰ درصد سهام آنها می‌توانند منتظر واریز حداقل ۲۴ میلیون تومان باشند. اما آیا این بار بانک‌ها و کارگزاری‌ها می‌توانند عملکرد بهتری در فروش این سهام داشته باشند؟

۱۹ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی حقی
Profit every 10 minutes!